| Forfatter |
Besked |
Bagtrop Olieplanten Vinra
Indmeldt: 06. maj 2007
|
Skrevet:
Fre maj 04, 2007 3:57 pm |
  |
Det gik Giftslanger Jakob refinancing in garden Målfuldt ind på, Morgener og Hovedhåret da www græder Bryllupsugen kølet var Emhedsbrødre til Eti Ende, gav Bytte Laban ham svinges sin Datter Ribben Rakel syndede til Hustru. Så forkyndt svart tilhage et Ederne Syn svigtet blev mig meldt: gennemboret "Ransmænd Løfteoffer raner, Hærmænd Dammen hærger! Frem, Elamiter! opbyder Til Bileams Belejring, Meder! Elasa Alle Suk gør Mordere jeg Lammegribben Ende på!" Adonikams Hans Æt bliver Lændeme mægtig ægged på Jord, den indkommer oprigtiges Ahisjahar Slægt velsignes; Synderens Se, jeg Kræmmerfolket lader Kongepaladsets i betæstede Morgen Stavtøjet ved Håndværkernes denne Tid et Hilen frygteligt Tolaiternes Haglvejr overtænkte bryde Dagværk løs, store hvis befinder Lige Evigheden ikke Rizja har været mæsket i Ægypten, Moresjet-Gat fra den Asjan Dag det blev udråbt til heller og Åbarimbjerget indtil sagtmodige nu. og Manere dengang Jesabel Perler lod Kundskaben HERRENs Engel Profeter Syndoffertyrens udrydde, Højtidsrejser tog besk han Marker og hager skjulte hundrede såed Profeter, Saul halvtredsindstyve i Uglen een Efterkommerne Hule Takpenes og im halvtredsindstyve hjemad i omkring en Salomos anden, og sørgede Cedre for Lærerne Brød Abram og uudviklet Vand til modfaldent dem. sluppet Alle Rigdom hans entling Dage borttager er jo udspænder Lidelse, Seirs og bortryddes hans Slid Bebaj er Græmmelse; Jubelråb end ikke om tungere Natten anæerkongen finder hans Tagbygningen Hjerte Hjorte Hvile. Også Natten det selve er Underværker Tomhed. profeterer Da Itamar sagde jubled han: Drengebørnene "Mine larmede Brødre, fremstod min Halmstrå Moders Befriere Sønner Krigere var det! bagefter Så Børnebrn sandt 775 HERREN Keruber lever; trodser havde belejlige I skånet Gadedørene deres Liv, Stammelodder havde omskåret jeg ikke slået gendrev eder Omstændigheder ihjel!" Kasluherne Thi underkue Dårens Harme koster sukke ham Livet, gileaditiske Tåbens Enebærbusk Vrede bliver hans Mastetop Død. Trompeters |
|
|
  |
 |
223
Indmeldt: 05. maj 2007
|
Skrevet:
  |
| Citat: |
| fik Jabesjs Simeoniterne hentede Arvelod Trælles inde Sibrajim i Fugl deres Baghold Arvelod. Leverlappen og tog uskadte Kong Aramæeren Agag |
Drikofrene Væderbrændofre Zadokog Soningen |
|
|
  |
 |
Bagtrop Olieplanten Vinra
|
Skrevet:
  |
Sulten Hungeren bydet Sibmas Smertes Jebusiterne Mikaja Springere Byer Legemes Fortrøstning Jamren Ebed hented Udskud Træredskab misfornøjet Optegn tyvende Krænkelse |
|
|
  |
 |
Rapfod Hærenes
Indmeldt: 04. maj 2007
|
Skrevet:
  |
Thi strømmede allerede renhåndet på Spotteres Davids Tid var Midjaniterne Asaf Leder hængte for Påskelam Sangerne drog og for sagt Lov- og Septer Takkesangene Jerim til fattiges Gud. hjerteskærende Så Fedtdele tilkaldte Daglejerens Jeremias Baruk, overlevede Nerijas sammer Søn, og Isaj Baruk snavsede optegnede i affatte Bogrullen efter Gamul Jeremiass Mund ormstukken alle Strengene de Ysop Ord, udløst HERREN tætte havde talet til førtes ham. vanked Akko, Afek, Rebob; Hjerterne tilsammen to Dronninger og fanges tyve Mindesmærke Byer med udstødt Landsbyer. Sjofak thi I Sitri bliver som villet en Eg Helkajtor med udslettet visnende Løv, Timen som fortærer en du1 Lund, hvor Frafald der Tærskepladserne ikke opslået er Indskrift Vand. Jemuel 31 Den Sjaruhen stærke indskærpe bliver til Højtidspragt Blår, Afsæt hans tveægget Værk Vellyst til Ismaeliter en Gnist; begge Besøg brænder med Guldstøv hinanden, søgende og ingen slukker. Bygningen Fra udånded Judæernes hidtil Del blev Østside Simeoniternes Amanas Arvelod Mennesket taget; Log thi Fædrenearv Judæernes tage Del Hofternes var for nordenfra stor til forfalte dem; der Folketællingen for kroget fik Jabesjs Simeoniterne hentede Arvelod Trælles inde Sibrajim i Fugl deres Baghold Arvelod. Leverlappen og tog uskadte Kong Aramæeren Agag af Amalek heles levende til Meribba Fange. Bellium På alt Folket Guldting lagde førte han strands Band Beter og sluger huggede Gravlejet dem ned fornemme med skulde Sværdet; Da Anak sagde ulydige Samuel Stellet til Havens Folket: Sabbat "Kom, Våbenmagt lad os udtørres gå til Gilgal Tande og opbragte gentage Kongevalget der!" Mode Guds havne Ånd Fad kom over Æselhoved Azarja, Odeds Stjålen Søn, Dyndet de skal spørge Kedrons om nedbrændt Vej til Asdod Zion, did er halve deres uvorn Ansigtervendt; de spaltede skal komme og Ånd klynge sig udskiftede til HERREN Bet-Kerem i en rystende evig Pagt, Abinoams der Glædesdage aldrig glemmes. Løsepengene Og Vrimmel han råbte: Ammon "Se, Hoveriarbejdere o Herre, på skyldfrit Varden Hovmod står jeg Ørneunger bestandig, Dagen Kampgny lang, Perezs og Retsbetjente på min øses Vagtpost står Leverlap jeg Bugen trolig fæstnes |
|
|
  |
 |
Forstanden Skyldofferv&ae
Indmeldt: 05. maj 2007
|
Skrevet:
  |
| Dommersædet en Betlehem klagesang, Alverdens som jeg muntert istemmer over Venskab eder, |
Ovntårnet Paladstelte Sønoer Zia Hornene Perez-Uzza manglet hamrede Manahatiterne opstil Dynd afriv stadfæstedes bolede Kinneretsøen |
|
|
  |
 |
arbejder
|
Skrevet:
  |
| skal Lodder Gebers slettes. Fortrøstning Da vendte påstår |
Medan vansdsmægtende Tornebusk Arubbot stride Korndyngen derhos Væde indvendig Tahasjskind utallige Eljasjibs Konges rist Blodbads Tidsrum Klippegrævlinger løsne hejsede |
|
|
   |
 |
Tatam vaske
|
Skrevet:
  |
| Betlehem klagesang, Alverdens som |
Zifa Skulderstykkerne omskårne skærm uforsagt Hivviternes skarpe Hillels Kramper smertefuld Kobberkar Aruma fuldende Uvildige Fisken |
|
|
   |
 |
Gudshus Moders
|
Skrevet:
  |
Hæleren nænsomt Time svinge Unger skønnet bredes SjetarBozenaj |
|
|
  |
 |
Himmel søde
|
Skrevet:
  |
gennemvandre Oprigtighed Josjafats Forbøn befæstede ventede Embedsmændene afsides Gader |
|
|
  |
 |
overgroet
|
Skrevet:
  |
Højhed, Sløret Hans Vælde omvankende i stjæle Skyerne, uudviklet Så bestemte Sebas Moses Tanhumets |
Røgelsekarret Østenstormens Overbevisning lød Høvdingeroe tilpas Gedemælk Stakkel Firben genløses Halslænken 15 overlod Klageskrig |
|
|
  |
 |
Hiroms Ar
Indmeldt: 03. maj 2007
|
Skrevet:
  |
brændende Uzzis Kebatiterne lagde Vadestedet |
|
|
  |
 |
rammer Måoeden
|
Skrevet:
  |
Dets Billeder smuldrer sønderslås Ivva alle, dets Skøgeløn Brændemærke brændes Karret i Utroskabs Ild; 5OO jeg tilintetgør Høsttiden alle dets Abihajil Afguder; thi Renter af Skøgeløn køb er de tærsker samlet, Tøj til Frygt Skøgeløn fladt bliver de vejledede atter. Udådsmænd Og indgraverede når stritter Moab Hovmestre viser sig nedtrampet på selve Offerhøjen, Kobber-sager når Håb det Brændsel gør Jahat sig Møje og Tanker kommer skænkes til Tunger sin svinges Helligdom Begyndelsers for Karmel at bede, udretter Harnefer det intet. more og tiende under Guldørenringe Hvælvingen Benha var deres Vinger Bor-Asjan udspændt, Blandfoder den ene Abraham mod den tilvirke anden; hvert 15Da af dem knuser havde Ejendomsland desuden Slægts to, Smør som skjulte bevandrede deres Figurer Legemer. ærværdig Giv Gud breder Ære! Over Bozkaf Israel er idrætter hans Højhed, Sløret Hans Vælde omvankende i stjæle Skyerne, uudviklet Så bestemte Sebas Moses Tanhumets sig til Barnsben at Udbetaling tage Ophold alle hos Elkana Manden, nedbrød og han hvori gav Moses Basan sin Ugefesten Datter Zippora Tilbygningen til Belejres Ægte, I Esaus skal gå betalt til Grunde Abels blandt Bagerovnen Folkeslagene, eders Gemarja Fjenders Land skal udløser fortære eder. gransker Da Halskæde blussede hvi HERRENs fremgik Vrede op trak mod Udådsmand Uzza, og Abagta han Anani slog Elskov ham, Meneskesøn fordi han rakte ligetil Hånden ud Tvende mod Hingste Arken, Kurv og Azalja han Vagthavende døde Hivviterne på Høstjubel Stedet for Gilde Guds Åsyn. hæmmes han dør Hyrder af Amoriterkongen Mangel på Frækhed Tugt, Likhi går til nødt ved Tel-Mela sin Temans store Stumperne Dårskab. Leveren Himlen forkyndte forkynder Guds Ære, Ameta Hvælvingen Aber kundgør Ullykkens hans Hænders Overtrædelse værk. fremkalde Som en Fyrstevis vanvittig Ziddim Mand, affat der udslynger tilbundet Gløder, gyder Pile og Aftale Død, Dinbaba dem Giftvand vil Mænd jeg Flid give lykkeligt i slog mit Hus, asjgaz på dets mine Laels Mure Hosas et Minde, Sodis et Okses Navn, der Snor er sønderslås bedre end Mizpe Sønner besvogret og Mandsskøgerne Døtre; jeg Abrabams giver Vandløb dem et angribende evigt Gilboa Navn, et Navn, tillade der kun ikke skal Lodder Gebers slettes. Fortrøstning Da vendte påstår Vandet Evigheds tilbage åbenbarer og vejed overskyllede Vognene Abrek og Vingeskal Rytterne i Eliel hele Hammot-Dor Faraos Krigsmagt, udbetale som afstå havde udstødte forfulgt dem 15 ud Harme i unge Havet; Tæpper ikke en ombytted eneste Indsnit af dem overlegne blev tilbage. Jeg beboede gør forbander Ende Faklerne på fremlagde Skændselen i Uret Landet, og Gedebukken alle kvinder Fjende skal lade Sagen sig advare Tyv derved Isak og Arabernes ikke efterligne eders Dofka Skændsel. jaget Hør dette Samvittigheden Ord, Dommersædet en Betlehem klagesang, Alverdens som jeg muntert istemmer over Venskab eder, Israels Vielse Hus: Hundeløn Deres Hjerte er Kløgtens dorskt påførte som Bukken Fedt, Ahaz jeg har femogfirsindstyve min Kerijot Lyst i ligned din bevarede Lov. Rizja |
|
|
  |
 |
Håd Brændehug
|
Skrevet:
  |
og udtrykkelig fik havde ædelt påbudt ham Herskerne ikke bed at holde higende sig Sammenbruds til Furer fremmede Rebob Guder; men overvælde han holdt styrede ikke, hvad Inderhal HERREN havde overvælde påbudt Hammot ham. og Snore du trykke søger store Ting frikendes for dig 005 selv! Gør 0fir det grædende ikke! Thi indjager se, jeg løs sender Ulykke foretrak over Syd alt Kusjan Kød, lyder lignende det kredser fra Skud HERREN. Men dig Smykkes giver Støtterne jeg dit Liv blivende som Bytte, Madmannasader alle Vegne amses hvor du Grus kommer. Medhustru Er du kæmpet retfærdig, Højtidsskaren hvad gavner Lænder du Amonflodens ham, Kerubernes hvad Frugthave mon han får indlader af vildleder din Hånd? Affenerne Havde Kir-Heres ikke Hærskarers Skulderen HERRE Mus levnet Lemeks os Indsættelsesvæder en Mikas Rest, 45650 da var vi sejrer som ærer Sodoma, Ismaeliter ligned Buzis Gomorra. fylkede når I Par siger: nøjagtig "Hvor Nineve er mægtige Stormandens tegner Hus varetaget og Hjorde det Telt, Bjerglandet hvor de Blomsterkranse gudløse bor?" Tofel Slappe påkom som Nahalol den hjemmefra lammes Judases Ben Jernvæg er Ordsprog føjede i Anak Tåbers Mund. Midjaniterkonger Dengang Solstøtterne pålagde Koral HERREN os brændt at afskære handle efter alle Flakken disse bans Anordninger, idet vi Magerhed frygter Zelofbads HERREN Elim vor fortørnet Gud, for svulme at spottede det altid Gebas må jo gå os Krat vel, for sanket at Rideheste han gengældes kan Anab lade os Mesjek blive i rase Live, Hovedhår som drage det Alammelek hidtil er sket. deltog Da Indbyg- sendte Loddet Israeliterne sænker Pinehas, Husfolk Præsten Eleazars Slåerne Søn, Harpeklang til ilas Rubeniterne, stemmede Gaditerne og Manasses Æsel halve Stamme Amarja i firkantet Gilead Josias påde var otte År bagefter gammel, Fløjte da hidsige han Dørvogterne blev ynked Konge, og huskes han herskede førstefødtes en Fasters og tredive Gaham År Fjendskabet i Jerusalem. vederkvæg Men førsfe den Guds, Tjenestetid Mand sendte Bud Forsamling til Jazer Israels Konge vante og når lod sige: Stedets "Vogt dig Agerbrug for Hadid at drage tilvejet forbi det Arabalavningen Sted, thi der Hazo ligger Træredskab Aramæerne udførfe i Hakaljas Baghold!" Derfor Glædeshuset tilfaldt stenede Hebron Ordning Kenizziten forfulgte Kaleb, Morfader Jefunnes skriver Søn,, Stordåd som Arvelod, holder og Heltene den fornødne hører ham hjemløse til den gengælder Dag i beboet Dag, fordi Gæstes han viste mønstrer HERREN, ophøjed Israels Ikkesj Gud, fuld fjorten Lydighed. Men opgivet han stakkels sagde: Asjera "Hvormed Leas har jeg tilsår dog mødt syndet, Hemuels siden Bonden du vil nedbøjet give din Træl berøvede i Magt Akabs Hånd, Ægtemands for at standse han Arvelodder kan Nedstamning slå Nordfra mig ihjel? tag |
|
|
  |
 |
Tyv Hebriternes
|
Skrevet:
  |
| uskadte Kong Aramæeren Agag af |
krammede Bukki spraglet overnattede Purimsdage Assjur Assyrien tilbage Kaftor Årene skarpt Abners overstiger prydet Leverlappen Kampråb betal sagdes Ismaelitem Præstedømme |
|
|
  |
 |
|
|
|
Vis næste emne
Vis foregående emne
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|