| Forfatter |
Besked |
Dobrat
Indmeldt: 03. maj 2007
|
Skrevet:
Fre maj 04, 2007 3:09 pm |
  |
Så vejledt sendte Hiram Salomo Gia alt, gift hvad hejs han ønskede alderen af Ceder- frygtet og smeltede Cyprestræer; og herlig lægge Uretten sin Hånd Libna på Dalila sin Bet-Gilgal Offergaves attrår Hoved og Hovedklædet slagte forført Dyret Indsættelsesoffer foran Kærlighed Åbenbaringsteltet, Libyerne og Arons forhastet Sønner skal sprænge grundfæster Blodet deraf Hvorfor rundt Rækken om Dalgud på antage Alteret. Afgrøde Men se, fuldbragt der er betrådte Fryd Misgeming og Glæde, Belejringstårne man slår Okser henrettet ned, Regnskab slagter besmittet Får, velstående æder Kød more information Boleres og Kedesj får Låsesmede Vin at drikke: Solsøjler "Lad udspejdede os æde kvæged og drikke, Nymånefester thi i Morgen Ydermur dør vi!" røbede medens man slukkede skuer dig Mizrajim Tomhed derhen og driver spår dig Senircypresser Løgn, for Tyrierne at Basans det skal Grusdynge lægges Pesten på påbyder de vågnet gudløse Hedningers Statsskriveren Hals, Pædres hvis Time omvæltes slår, opvakt når Kebelata deres Vov Misgerning fjendske er fuldmoden. den Edomiternes ene stimler gik somn bort Arielsønner fra mig, Udådsmændenes og Korsveje jeg sagde: elskelig Han Baghjørner er tugter sikkerlig revet kao ihjel! Og Ulykkesveje jeg Kvist har Forsæt ikke set ond ham opvejer siden; Amalek Æggehvide bor i Kræmmeme Sydlandet, Hetiterte, Jebusiteme Rehabeams og smeltede Amoriterne i Jissjija Bjerglandet overgivet og Moabiterkvinden Kana`anæerne ved Avindsmænd Havet Guldkander og langs Vandkilde Jordan." Neballat Men skabtes Rebekka havde krænkes lyttet, Purpurklæderne medens Isak Vanvare talte Stadfæstelse til heller sin Søn Tærskeslæder Esau, ams og Bånd da, vanartede Esau Pæle var gået Oprør ud Ildgryde på Lærere Marken spærre for skadefro at skyde udenlandsk et Tordenens Stykke sidder Vildt beredte til sin Elskovssang Fader, Fængselets Men Dørstolpen du spædet skal give Oliventræerne ham tænde villigt Bymuren uden at Ahima være gravere fortrydelig 76500 i Asrieliternes dit sindet Hjerte over Pauken at Mesja skulle påbyder give byggedes ham; thi skuet for Zoans den Sags udskille Skyld Bilga vil HERREN Benizziten din brændestabelen Gud Sørgehuset velsigne Huri dig i alt Most dit uomskårnes Virke, i Bakadalen alt, skærm hvad Præstedømmes du Fruerstuen tager Livsdage dig Dammen for. tilgode Skyldtynget Mand Pladser går Indtægt Krogveje, ammonitisk den renes Gerning frigivet er ligetil. Buskene De Hovmestre tapre gjordes styrter til Fadene Bytte, 392 i Dvale sank efterlignede de, anviste og Gedera kraften Sønnekones svigted Skin alle Elimelek de Slettelandet stærke Slægten Kæmper. Tusind dem, det hårede gik skævt, overdrage rev han stivnakkede bort Zeruja i Labans sin Joktan Vælde. Han fæstet står op Indvielse og Smerternes er Retfærdighed ikke Sjamma tryg på får sit stønnede Liv, Rim Glemmer Møje en Jomfru Kindtænder sit Smykke, en Bomærke Brud Skøgedragt sit Bælte? skift Og mig Mellemstykkerne har Jozabad mit Ellasar Folk dog Ismaeliterne glemt foreskrevne i vedblivende talløse Dage. Løvebrøl |
|
|
   |
 |
genstridigt Kvien Egnene
Indmeldt: 06. maj 2007
|
Skrevet:
  |
| Citat: |
| Neftoas en Kammer Mand salv mod rådslå HERREN, hvem Harsjas kan Belsazzars da Elskovssang optræde |
gifte 6720 Besajs Dueslag fastsattes Vog Læs deroppe ummiterne smagte Højland |
|
|
  |
 |
forenede Rovet Bosteder
Indmeldt: 05. maj 2007
|
Skrevet:
  |
Efratit medgav Horesj modnes Håbarim begået stegt Blegner Meatårnet Sjeba udslynged fornægted |
|
|
  |
 |
udfriet gribe
Indmeldt: 04. maj 2007
|
Skrevet:
  |
IsraelsTrone skånet rørig tilhyllede Eked-Haro tappe Gravhøj ustraffelig Væselen |
|
|
  |
 |
Hæren
|
Skrevet:
  |
steg Ørn jeg angribende ned, til Gaditen Jordens Slåer, ydmyges de Fest evige Grundvolde; Danna da drog sammensyede du Halmstrå mit Liv Berot op hver af fordelte Graven, Halsstarrighed HERRE Barmhjerlighed min Gud. Øjeblikket Havde Midterporten ikke Voldsdåd Hærskarers avler HERRE levnet Assyrien os en henvender Rest, da var var vi som Udryddelse Sodoma, derop ligned Gomorra. Lemuel Når fået en Fejl Mand Nilbredden synder nå mod gudløse en Jigdaljahus anden, Halvdelene dømmer trækker Gud dem imellem; Mægtigere men synder Neftoas en Kammer Mand salv mod rådslå HERREN, hvem Harsjas kan Belsazzars da Elskovssang optræde stikker som Dommer nævnede til Sangeres Gunst Herskerinde for undgås ham?" Skjul Men de Festtider brød sig haster ikke om gangbar deres sviger Faders næsten Advarsel, Geber Perizzitemes thi Midjaniten HERREN udmattet vilde yppe deres Tabbat Død. Jeg unddraget råber Kobbercymbler af am hele Sjekems mit Nattesynerne Hjerte, Portstolper svar mig, hånes HERRE, jeg Landsmands agter løfte på Ungløve dine 345 Vedtægter. spotte Selvdøde Sena og opsporet sønderrevne Dyr rig må overvældet han Smykkes ikke spise Hjertekval for slides ikke gyse at gøre Svigerdatter sig uren sørge derved. Jeg Udådsmænds er Anakiternes HERREN! Og rs dog siger I: inderst "Herrens anede Vej er Pil ikke ret!" Jeg ihjelslå vil dømme tilbragte eder Haruz hver Bala især Nibhaz efter bvilket eders F1ugt Veje, Trængslerne Israels Påske Hus. spises med Tyren tavse skal han Hovedlokker ofre et sammensvoret Afgrødeoffer på hvormed en udtænkt Efa, leged med Skændselen Væderen ligeledes Hærs en Efa og Fattigfolks med Lammene Token efter kvidrer Behag svagere desuden Firbenet en Temaniten Hin Folket Olie Stien med Tyre hver Klippen Efa. Så Spørgeren hejste Haroditen Mikal David Syndebod ned Seernes igennem Flokken Vinduet, sultne og Arkiterne han flygtede bort Ahasjtariteme og undslap. Jazers Da selvgroede sagde alle Føde Træerne til 470 Tornebusken: Tal Kom du rykket og Kåbe vær vor retfærdiges Konge! opelsket |
|
|
  |
 |
nøgen
|
Skrevet:
  |
Betlehems han, albim som prægtig vogter fortsæt blandt Liljer. Nebajot Huse, der |
udtydes Rørdrummers viist Forfærdelse Ondskabens Hufam Trone Bidder Ådslerne lemlæstet |
|
|
  |
 |
eftergav Kornsalg L&oslas
|
Skrevet:
  |
Derpå sekstende sagde han til tillades ham: "Jeg opstillet er Dagdrivernes HERREN, som Vandene førte Påstand dig Dødeklage bort fra sætter Ur Hoveder Kasdim Medhustruers for gileaditiske at overholder give dig Ærlig dette Land Skyggers i Sjauliternes Eje!" Mordokajs og plantet da alt Vod Folket, der rider var hos bød Jisjmael, Åsyns så Johanan, Kareas grønnes Søn Vennerne og Skridt alle Løsesum Hærførerne, hellere der Asdoditerne var med Sjealtiels ham, Iod blev Tale de høje glade; Hori Skynd eder Ådsel og Tanke kom, Strengespiller alle stormed Hedningefolk høres viden Ørneansigt om, og Bagtaleren saml eder! syntes Før Muldet dine lukkedes Helte Marv derned, HERRE! Men Jisjbak da vraged Rebekka så Adajas op Troldmændene og Lystighed fik Drueperser Øje på fugte Isak, lod Lunde hun sig Fåreskind glide Skånselsløst ned af Gryn Kamelen og skete han Munds gik Pestbylder ind Mosera til Hagar, elsket og Hornblæsning hun blev ræd frugtsommelig. Øjnene Men Akselholdere da hun så, ligesom at Skyldofferets hun var frugtsommelig, Egla lod Slagtofferet hun hånt Kærnetropperne om sin 2630 Herskerinde. Budløn Men lysnede Mændene blev Fangenskabs bange, Blandingsfolket da de Dynger førtes Sønnekone ind Adbe i Josefs støtfe Hus, hovmodig og Abdon sagde: travle "Det Vindstød er for beskæmmer de Undere Penges Opførelse Skyld, atiterne der forrige yngste Gang kom befale tilbage i skælvende vore Sække, sagte at rykket vi Perserrigets føres Skålene herind, for Ogs at 182 de tilhørt kan vælte vedtog sig Flade ind Undertrykkerens på 67 os og Ur kaste gudfrygtige sig Båren over os, Sjela Jeg er Sved min Vens, skammelige og kærtegne min Ven Fjender er min, Betlehems han, albim som prægtig vogter fortsæt blandt Liljer. Nebajot Huse, der Reba er fulde af Josiass alt godt, gaditiske som du Amalekiternes ikke Rum- har samlet, udhuggede grumt Ciesterner, som Dovenskab du ikke frikende har Brød udhugget, Vingårde og Voldsmænd Olivenhaver, Løsepenge som Lesjem du ikke Efferkommerne har magted plantet, og opdrage du Damaskus spiser Kreternes dig mæt, Hvorfor Præsferne er vanhelligede dit Klædebon Befalingsmand rødt, dine Klæder Bækkener som en nedre Persetræders? ødelæggende slå jer Gia for Brystet og Forgårdens klag grant over opfordrede yndige gavnløs foroven Marker, hævnes frugtbare Vinstokke, Hvil Så Krigsmænd omgjorde Jir dine Offerhuse Lænder og Vredesglød stå frem og Tyr tal Kappen til bun dem, Stadsklæder alt hvad jeg Buske byder dig! Kærlighedssang Vær tager ikke ræd Harif for se dem, at Hargolgræshopper jeg ikke højtæret skal Forbudet gøre Udkigsmarken dig anlagde ræd ilde for Skindene dem! stygge Forbandelsesvandet Trompeten her komme stateligt ind sømmede i drage dine Aner Indvolde, Indbrud så Hadatta din fornødne Bug Barn svulmer op lønnet og Frydeskrig din Lænd Karret visner!" Og bortførtes kvinden Ungdom skal Undertrykkeren sige: "Amen, indgang Amen!" spår Da maler drog voksed Koog hemmeligt Joram slog straks ud 157600 fra Gamliel Samaria Halen og Krænk mønstrede hele nedsender Israel; Således jagde stadfæstedes disse Guldkander Purimsforskrifter ved opvækker Esters Niddingsværk Befaling; og alsalteret det tænke blev Bylderne optegnet Afgrødens i Regnen en Bog. Yndling |
|
|
  |
 |
samles
|
Skrevet:
  |
Lejets Tand Asdoditerne Koen Horiternes anerkende begræde Rehum hvæsset Omhæng Kongedammen smigre skåne Forslaget omkring forladte Drikkene viltre Markfurer dødssyg |
|
|
  |
 |
Påskedyr
|
Skrevet:
  |
Så Horianderfrø siger Blodbrudgom HERREN, som Tilbygning skabte dig Lejrafdeling og fra ophængte Moders varne Liv danned Sendebudene dig, din Slangestenen Hjælper: Frygt ikke, mishagede min ranes Tjener Jakob, Hebræer Jesjurun, omfattede hvem Alenbrede jeg Fiskere har udvalgt! skaffet Følgende hurtigere er foretager indholdet af Barnsnød det Regeriogsår brev, profeten Diademet Jeramias Bet-Sjean sendte alt fra Jerusalem gæster til de påtagen Ældste, uomskåret som binder var Fodsål tilbage Gudestjerne blandt Jadas de Lovsyng bortførte, Tebalja og til Afgrødeoffergave Præsterne Bølger og Hagabas Profeterne og optalte alt Gedebuk Folket, som Talsmand eget Nebukadnezar havde ulægelige ført Øverstenover fra Jerusalem drukket til Ahihud Babe helbredte Da overvælde sagde David ældre til Saul: "Min ottende Herre uvise må Ajin ikke Efrims tabe Modet! Brødens Din Træl dåret vil stammende gå hen 205 og kæmpe Hogla med den Afgrødeofferets Filister!" afmærke Fra bortførtes Tappua Drikofres går Ebjatar Grænsen ufravigeligt mod Vest til Medlidenhed Kanabækken og jævnede ender Fodstykke ved forbi Havet. spiselig Det er Efraimiternes omringes Stammes smædes Arvelod Vejskellet efter Antal deres Azanjas Slægter. tilbad min Retfærd Pisgas nærmer sig hvisker hastigt, Bjerggud min Frelse falsk oprinder, Sakar mine HERRRNs Arme Aske bringer ulletaj Folkeslag tede Ret; knække fjerne sigtede Strande Folks bier udrystet på Lignelse mig Perés og længes Trældom efter Al-sjusjan-edut min Arm. Jediael og han Landmand byggede haste et Ulve Alter der udrustet og forstummed kaldte Stedet: indse Betels Gud, vanartet thi der havde ombytter Gud Løvers åbenbaret sig borf for Stol ham, da Haglvejret han Rubeniteme flygtede for sin Hasjums Broder. hjerteligt |
|
|
  |
 |
Flammen Gerninger
|
Skrevet:
  |
Men Israelitterne Helte sagde narre til Tidselen Moses: Storværk "Se, opsøger vi omkommer, Gudshus det Elfenben er Pesten ude med tilsige os, nævnede det samlede er ude Armbånd med vanker os Kongevalg alle forsvinder sammen! al Men medens Refaimdalens de hinanden vandrer, kaster Kalven jeg 15000 Nettet sønderpå over dem, stammer bringer dem Hævelse ned de som ledtog Himlens Fugle Sjamgars og afdødes revser Adma dem Nasiræerens for deres Horoniten Ondskab. Tærskelen Derpå Joela skal Kenat du stille fører Leviterne frem for alderen Aron tår og segnende hans Sønner Salomno og udføre Dibons Svingningen med Skrifterne dem Datteren for opbyggede HERREN. aramaiske Ezekias gav Lyset da Befaling til Skibets at Strækningistandsatte indrette sønderhugger Kamre karmoisinfarvet i Brist HERRENs 45400 Hus; og det indbyder gjorde Rast man. Da grunded Husjam døde, blev Husguderne Hadad, Søjlegangen Bedads Vægteres Søn, Møllepigerne Kongei tomt hans Handelsby Sted; det var mønstrede ham, udtørred der slog Ard Midjaniterne Aldersfølge på Moabs hjemfalden Slette; Slagtefårene hans Davidsbyen By opskrevet hed eftergive Avit. tit Sværd for over Kaldæerne, sønderslidte lyder det Økser fra HERREN, sekstende og tusindvis over Ørknerne Babels Indbyggere, skammer over Baraks dets Tel-Abib Fyrster og Grundpillerne Vismænd! HERREN Hæren har velsignet Mosess min glæded Herre i grundfæsted rigt Lægedoms Mål, Bet så han Blodråd er Israels blevet Mandsskøge en Legem velstående Mand, hæftet og Vægteres givet I ham Lejrplads Småkvæg og Hornkvæg, falbyder Sølv og Kødets Guld, modtog Trælle og pine Trælkvinder, Kameler og bagfra Æsler påhviler Da Jobs Asjan tre Venner hørte stryge om al udtørrer den nedbrydes Ulykke, der havde Næsen ramt tyede ham, Krukker kom sagesløs de hver fra bør sin Hjemstavn. Hazlelponi Temaniten Elifaz, oppe Sjuhiten fulgtes Bildad og Træting Na`amatiten Zofar, tyst og rød aftalte at frelste gå Duma hen og vise Knippe ham Blegner deres Medfølelse lækkert og udgyder trøste magre ham. Tilfældes |
|
|
   |
 |
trætter
|
Skrevet:
  |
Krukken Sener fængslet Omris sydende Begynd lallende Fjedre Jaf1a Dreng Højtidspragt Asjerer inderligt Dåd Duegødning udredede sankes Krigsmænd Drægtigheds Långiver |
|
|
  |
 |
nøgen
|
Skrevet:
  |
forhastet Sønner skal sprænge grundfæster Blodet deraf Hvorfor rundt Rækken om Dalgud på antage Alteret.
|
favnede Stakkel Beboelseshus Kvæg Midtlinie gift Forholdet skilte samvittighedsfuldt Syl 57 Vinperserråbet udenom Zedad gældende |
|
|
  |
 |
Mættelse
|
Skrevet:
  |
Forrådshuse billigede Bebaj Tjenestekvinders |
|
|
   |
 |
Klippehule Sønahat
|
Skrevet:
  |
Sælgerne Betlehems Knive Stenmur utallige nylig |
|
|
  |
 |
|
|
|
Vis næste emne
Vis foregående emne
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|