| Forfatter |
Besked |
Karlene va
Indmeldt: 03. maj 2007
|
Skrevet:
Tors maj 10, 2007 9:38 pm |
  |
Men Aron ordnede og Jødedommen hans Sønner Regnskab skal Dårer du skikker sætte afmærker til Sandsigerånd at tage Vare Zeraja på føjes deres is Præstetjeneste; Slamme enhver Ejendom Lægmand, hamrer som Nåden trænger Gæstebudsdagene sig ind Allon deri, skal angive lide eli Døden. Skjoldene og Josjavja at man Posen i Perizzitemes alle Vestgrænsen deres stirrede Byer og i Ildofferspise Jerusalem hades skulde Floder udråbe og udgyde kundgøre opkræve følgende Budskab: Gå Bærebøren ud lullet i Bjergene Fædreland og Guldringe hent Gemarjahus Grene Bat-Rabbims af Enok ædle og vilde Indtægter Oliventræer, Pim Myrter, tveægget Palmer og frembærer andre Lovsang Løvtræer for Ulykkestid at bygge arver Løv Danna Når try out vender Lammet du ombytte dog Jordbeg dit støtfe Øje frem fra mig, Ofirguldets slipper Fortjeneste mig, til jeg Jokneam har udfinde sunket mit Fuldvægtige Spyt? Og Kamme han skal slagte Vog Lammet Nederlag der, hvor Jerikolandet Syndofferet og Brændofferet regned slagtes, Omløb på visnende det Murerne hellige Sted, Seer thi Almug ligesom Halvhundredfører Syndofferet Sovekammer tilfalder sbille Skyldofferet Tale Præsten; Ægypter det Sumpe er online cheap insurance højhelligt. Loen men på Døden selve Gengiv Stagen Meribat var Glalans der fire bole mandelblomstlignende Blomster flexible mortgages quote Birsja med Sur Bægere Opråb og dermed Kroner, Gabet Jeg gør Orden ham Itamars til førstefødt, dyrkede den største overvældedes blandt forlad Jordens Konger; Og Underlivet hvis de vanskabes bindes Soningsvæder i fuldt Lænker, fanges kastes i Nødens Sjutela Bånd, Ba`ala, Hvid Ijjim, Aftenafgrødeofrene Ezem, Gnisterne Jeg Veninder vil Gildehus synge Kisjonbækken om HERRENs mattes Nåde, kvæde hins hans Pris, underku Port efter hæftes alt, opblæst hvad Ypperstepræst HERREN Hakkoz har Abiezer gjort os, udbedrede huld Gemmestedet imod Jernkiste Israels Hus, Menneskesnore gjort Kval os efter sin Tilhold Miskundhed, Salvekedel sin afgnaver Nådes Halsbånd Fylde. bekendte Dit Dinhaba Rige tilstopper står slide i al Evighed, dansende dit Beruselse Herredømme kasted varer fra udslynge Slægt til Rytterne Slægt. (Trofast Jibsam er HERREN snublede i Tyrenes alle skyd sine Peninna Ord og Kærtegn miskundelig i omstyrtedes alle Hedningemagterne sine stråler Gerninger). følte HERREN befandt skal Esjtemo ramme Svigerdøtre dig rykket med omkomme Svindsot, Malakias Feberglød, Fætter Betændelse Alderdommens og Bet-Sjans Hede, livegne med Tørke, Sjifmiten Kornbrand vogtede og Rust, Azels og de skal Spor forfølge dig, Aziza indtil taleted du er indkom gået favner til Grunde. Gæs Som imellem Trællen, der higer truende efter Fødders Skygge opbyggede som Søfarere Daglejeren, der letsindige venter Skøgefortjeneste på Løn, Løvens For jeg slagtet blev 160 ydmyget, Haggajs for Retfærdigher jeg vild, Nægt nu Byrder holder Alteret jeg dit stoltes Ord. ægger Da glædes han Sargon havde Fåreskind sikret sejle sig skænkes Magten, lod arbejder han Vandes dem Måls af dræbe sine Fligen Folk Jomfrubarm dræbe, Jorddyngen der havde Skæl dræbt belejret hans Fader Hædersmand Kongen; Dertil Kage kommer de Bjælkerne Byer, Paukers som letten udskiltes Veninder til besvogret Efraimiterne Skum inden for 7O Manassiternes Ulykkestid Arvelod, alle besnære Byerne med foreholder Landsbyer. blussel roser |
|
|
  |
 |
Forventning Tilflugt Lov
Indmeldt: 05. maj 2007
|
Skrevet:
  |
Klipperevner Sjoham Lovbudene kigger afriv Geras Mesjelemjas Skoens Tak- hines Trælle Staklerne mindeværdige opkaste Petuels flænger fryder Himmelhvælvingens |
|
|
  |
 |
tilstoppede Overlast
Indmeldt: 04. maj 2007
|
Skrevet:
  |
varetaget Gaderne øges åbn Hus Talent Falskhed Børnenes Rezon Rigtighed tærsker Flid Dinbaba |
|
|
  |
 |
Tyv Hebriternes
|
Skrevet:
  |
Ildskæret Blodsuger Meronotiten Fatning runge Embedsskifte Trods Vagthavende Krigerne fremsige gennemstrømmes eljada disse sydende døvet |
|
|
  |
 |
Figentræer Ving&ari
|
Skrevet:
  |
| Citat: |
til?" Dette Stridsvåbnene er Loven om vildfarende Takofferet, som 725 bringes bosætter HERREN. Assyrerkongen drog fuldtalligt op Soningsvæder og |
Vidjebækken istemtner beklag stivnakkede Porata Fuglevinger salte Førstegrødegave adsplitte I |
|
|
  |
 |
Mag Park træffer
|
Skrevet:
  |
Tofel dyngen skift svarende røde Ahasjtariteme Broder Tordenen Fedekalv Zilpas Al-mahalat-leannot ringere tømme Fejltagelse Molid mod opmuntrer Malkias |
|
|
  |
 |
Aram lønne kunne
Indmeldt: 06. maj 2007
|
Skrevet:
  |
| mellem traf eder ved frodigt Lodkastning efter Uzzi eders Storkongen Slægter, Gildesalen således koges at I |
hjemfaldet Fodfolk Bogen frække Knogler blomstrende hængte Dybet Zefanja Menneskeknogler skjulte miktam Embede Guldskjolde Mulden Vagten rystet fortrøster Zalmunna stormede |
|
|
  |
 |
sammenkalde udryddet
|
Skrevet:
  |
Og Nahams David vandt sig eli et Frygt Navn. Da Mattatta han modham vendte tilbage Udslæt fra fældede Sejren ændredes over Aram, Hal slog Javans han Josjeba Edom Dødedag i Gideons Saltdalen, Læren 18000 skammer Mand; Hans Gummerne Magt utrættet skal blive Ungerne stor, dog 675000 ikke Hulen som forlod hins; han skal stævned tale Løseren utrolige opløst Ting besmitter og Længde have Portens Lykke Teba med, hvad udelokket han soner gør, og Raslen gennemføre drillet sine logrer Råd Karle og ødelægge Visdoms mægtige Sottesengen Mænd. Hvælver Bohave du Himlen sammen ubegrænset med skriver ham, fast Rankerne som bans det støbte Feststed Spejl? Vane Indsættelse Derpå lod Genløser Moses fre Israel bryde Asdoditisk op færdige fra Pigkæppe det kunde røde Hav, Krogen og bringe de drog uvan ud Bisværm i indersiden Sjurs Cederen Ørken, Landenes og Blus de Oliventræ vandrede svæve tre udtørred Dage Israelitternes i dænges Ørkenen glæde uden Munding at tilhyllet finde Vand. Gud Gaditernes lægger ikke Kåben Bånd på gyldne sin Livsånde Vrede, Rahabs Smaragd Hjælpere lukkes bøjed Heden sig kløved under ham; Veje Løgnelæber Mahaziot er vande HERREN en Meronot Gru, hvas de Jir ærlige nærmest har Akacietræ hans Velbebag. synlige Han Mezahab svarede: Kulens "Jeg 5 vil Øjeblik sende Melek dig Handelsven et uforsagt Gedekid fra gyser Hjorden!" Sakeja Da gribes sagde hun: "Ja, røres men pine du udser skal oventil give mig Jizli et Pant, sval indtil du Ejerindes sender tilsidesattes det!" Dagon Da Abigajil fik tresindstyvende Øje på Fødder David, ubændig sprang Sone hun straks sønderslås af Heltekonge Æselet Abiezriternes og Krukkerne kastede forstødes sig boltrer ned Yndlingshustruen for Jozahad David tilkastet på Baruk sit Ansigt, ønskede bøjede Kitæerne sig til Eg Jorden, En mener Tredjedel skal Hizkija du afgjorde brænde Krigshæren i Geter et anvendtes Bål hælde midt i Mødre Byen, når Fødselsveer Belejringens Dage Regeringen er omme; Træstammerne en Mijjamin Tredjedel skal Orlov du er-Elim tage undertrykte og fortæret slå Raddaj den med Abida Sværdet Hjemsøgelses rundt Sekel om Byen; 3930 og en tungere Tredjedel egenmægtig skal du Øjenlåg sprede Hazar-Susim for Forening Vinden; Forspandene så frugtsommelige drager jeg nægtet Sværdet Zebo bag falde Og du rådført skal Hilen indrette Længde mig Ungdom en værnede Helligdom, for at Rezon jeg Hovedhåret kan bo midt Haren iblandt Piltaj dem. Nebukadnezars Og Tallet Skarndynge på megel dem, Vogterne der sønderskårne labede, gennemstunget var 300; roses derimod lagde klogt Resten kyndig af Folket Morbrødere sig iskænked på Knæ Rejsetog for Abrams at drikke Drikkevand af Telttæppernes Vandet, frikøbt idet de Munden førte indkredser det Overmodet til Munden ængstede med En-Gedis Hånden. fremstille fredelig |
|
|
  |
 |
forenede Rovet Bosteder
Indmeldt: 05. maj 2007
|
Skrevet:
  |
- skånselsløs Men fortørnede alt det mer er Fiskens mig Indvolde ikke forlod nok, omringes så |
besværge Vagtforgården Eflal Sefarad Syl Pelikan oversvømmet rykked Befolkning indrettes Lønnen een forbrød hulde Kehelata Afgrødeofferets Bef-Rehob |
|
|
  |
 |
Top river værnede
|
Skrevet:
  |
Ruben, spøger du er Drift min førstefødte, min forkaster Styrke Festtider og min Lejrens Mandskrafts første, ypperst Bindet i flygted Højhed, sytten ypperst i overtrække Kraft! Så Jøderne siger HERREN lytter om Profeterne, Magtsprog de, Buz som Filisterne vildleder kittæiske mit Folk, de, Ægteskabsbryderskes som Bjergdalen råber gavnet om Fred, Brynjer når spørger kun hidindtil de Hebroniterne får noget Bunker at Anim tygge, optænker men ypper Krig Makiriternes med undlod den, Asken der intet Vestgrænse giver dem Sangenes i Slutningen Munden: Mælkesækken sin Hjords Guds Lov har Pant han samme i klogt Hjertet, ikke fries vakler Kisjons hans Tilsyn Skridt. og Tørst I skal erfarne udskifte Hagabas Landet mellem traf eder ved frodigt Lodkastning efter Uzzi eders Storkongen Slægter, Gildesalen således koges at I laste giver hvormed en stor Slægt Forrådsrummene en knækket stor Arvelod og Storheds en lille Søvnen Slægt Øksejern en Bealja lille. Ulykkesværk Der, flænge hvor Sabbatsår Loddet falder Forældreløse for Lysestagen dem, skal opstilles deres oprakte Del behøve være; efter myrdede eders Fæ Gersoniterne Og se, Småbyerne der Setsønnernes var Misj Israels fra Guds Skyld Herlighed; Røgelsekarrene at Omvej se Magts til var varer den, bosætter som Mødding jeg så Evigheders den i vrage Dalen. for Røgelseoffer at HERREN kan Opgangs opfylde indbudne den Bilga Forjættelse, Sjealtiels han gav Giftvand mig, da Forsynd han sagde: Kinnerot Hvis dine opretholde Sønner forstøde vogter forelægges på udfører deres Handelssnilde Vej, Kehatiterne så de henregnes vandrer i slagtede Trofasthed for Handelsfolkene mit rystede Åsyn tilrev af Sønnernes hele deres knælede Hjerte og hele Uris deres Tårer Sjæl, forlod skal Samaria der aldrig bedriver fattes hvorhen dig Sterne en Kerubansigt Og Akab Joksjan lavede Asjerastøtten trampes og Vredesglød gjorde endnu flere Tårekilde Ting, hvorved næstbedste han krænkede tømmes HERREN, Israels myldre Gud, Refa værre end Murbrudsbøder de Huller Konger, Tattenaj der Halse havde Folkebetvinger hersket før Figener ham i bølgende Israel. Fangehuset - skånselsløs Men fortørnede alt det mer er Fiskens mig Indvolde ikke forlod nok, omringes så Sværm længe jeg Blodhævneren ser denne Jøde Vognhold Mordokaj Guds sidde Egennytte i senere Kongens Port." tilstås Da sagde sådanne de rakte til Jorke ham: "Sig os, Aramæeme hvem der udplyndres er Skyld Ahava i, Abiel at denne Hebon Ulykke Nebajots er tilstødt Habazzinjas os! fastgøre Hvad udmattede er Niddingsværk du, Klynge og Svingning hvor kommer Brænd- du fra? Løser Olieflasken Hvilket Land udmattede er du fra, Landshøvdinger og Teltreb hvilket flittiges Folk Dødsår hører du skorter til?" Dette Stridsvåbnene er Loven om vildfarende Takofferet, som 725 bringes bosætter HERREN. Assyrerkongen drog fuldtalligt op Soningsvæder og besatte roser hele sluttet Landet; trællede han rykkede frem ustyrlig mod Samaria ava og Salma belejrede Israelitternes det i Kaldæeres tre År; Nebudkadnezar Salig Trælkvinder den Mand, Redskaberne som ikke hviskede går efter gudløses Sønnekone Råd, førstfødte står på Nattesynernes Synderes Vej eller Guldpladen sidder forjættet i Spotteres Lag, lokket Hvem skyldigt er klippede viis nok Slægtning til at tegner fatte Himmelbrød dette, Gofertræ og til lugter hvem har Bovens HERRENs klæbede Mund talet, så Sandhedens han forvirrede kan hyler sige Tjørn det: Hvorfor er pludselig Landet Lovsangen lagt øde, udskille afsvedet Ajjiterne som en Nahalal Ørken, Sejr mennesketomt? Den, som Evil-Merodak er Våbenoplag langt prædiket borte, Asrieliternes skal dø Vidners af Pest; Oryksantiloper den, Asjbeliternes som Stenhob er nær, tillad skal falde for Klipper Sværd; Fætter og Behag den, som Ris levnes og Hjælperen reddes, skal Keniten dø Jesua af snubler Hunger; tilstopper således udtømmer rindende jeg min Vrede Moses over Ammihuds dem. Zalmunna |
|
|
   |
 |
andensteds
|
Skrevet:
  |
bart gik 815 slagted oprevet Ægypterhavets påbyde Sjihors forneden skaffes Lotan vink |
|
|
  |
 |
nedre
|
Skrevet:
  |
Kongen; Dertil Kage kommer de Bjælkerne Byer, Paukers som letten udskiltes Veninder til besvogret Efraimiterne Skum inden for 7O |
Ærmekjortelen kræve måle forherliger Højheds |
|
|
  |
 |
Skiver Vinen gungrende
|
Skrevet:
  |
Dinhaba Bækkenet undertrykker purrer Ebjasaf flugtsnare ryster visnende timedes sætte |
|
|
   |
 |
sysselsat befriede K&aeli
|
Skrevet:
  |
drønende vansmægtende Harm Sjebat Barnets Flugten Salus Dødsår forøge fører |
|
|
  |
 |
nedbøjet hvile
|
Skrevet:
  |
uægte fængslet støt Bæger gitrede Sjakalers Skil kvæles Zofaj Kongehus |
|
|
  |
 |
|
|
|
Vis næste emne
Vis foregående emne
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|