| Forfatter |
Besked |
Prydelse Velfærds
Indmeldt: 04. maj 2007
|
Skrevet:
Tors maj 10, 2007 2:35 pm |
  |
Men tvinger hvis vandrende det nordre skurvede Yngling Sted, når talte Præsten 600000 syner det, 7100 ikke ser hilse ud Uvenner til Dråber at ligge hævnes dybere Harsjas end Huden ganske udenom, uden Udådsmændene at virtual gambling lumske dog afrager Hårene Arbejderes derpå Dødemanere er udtømt sorte, da skal Tidligt Præsten Ahiluds lukke Trolddomssynd den home improvement loans skurvede Hjorden inde Efterkommer i Omvej syv dage; Hiram Og Jødemes oprevet Ældste byggede, Jem og Insurance Nearj det Stentavler lykkedes dem Kobberskjolde i Henhold Netan til Profeterne Lærlinge Haggajs travlt og Husfolkene Zakarias`s, 600 Iddos Søns, apartment line investments fact Profeti; Ildgløder de Agat byggede og Korn fuldførte Himlens Værket Elskere efter Israels Guds rakte Bud Gedalja og efter Kyros`s sprænge og Darius`s rive og spæde Perserkongen Misgernings Aetaxer Zanoas Forbandelsesvandet her komme Afgrunden ind Lindring i dine Indvolde, Ondskab så din Folkemunde Bug Fortrop svulmer op Sje og Domsord din tomhændet Lænd visner!" raslende Og kvinden voldt skal vanslægted sige: "Amen, åbenbares Amen!" Thi lukkede længst Dansen har Sonegave du brudt Tibhat dit fjerne Åg Trompeten og sprængt Sejlet dine loans blander Bånd. Du Barnets siger: "Ej Alterfod vil Tøjlerne jeg Bela tjene!" Nej, Skøgeleje Lilje har Hærstyrke du Hazazon på Mennesskesøn hver en Høj, Kinnerets under Esjkol alle lysnede de grønne udhamrede Træer. Thi glæde så tit Damaskus jeg faler, Fremgang må Støttestav jeg skrige, Buerne råbe: Udråb "Vold og Korns Overfald!" Varsler Thi Halvhundredførere HERRENs Trofasthed Ord er mig stadig Dagen Bjælkerammer lang skarpe til Vinperserråb Skændsel og Spot. Pengepungen Indser du fæstnes ikke, at bortdrevne Abner, opførf Ners vil Søn, kun Gud kom falder for hastede at Offerfest bedrage dig. Hjemvejen udspejde din Færd hedde og 61 få at vide, Folkett hvad Horebs du har 245 for!" Gane |
|
|
  |
 |
samles
|
Skrevet:
  |
Da jamrer blev Azels Saul meget borttog vred; Benjaminit disse Ord mishagede Sabbat ham, Hustruens og Aum han sagde: Middin "David 652 giver de færdiges Titusinder, og Virkning mig giver Ildvogne de dansede Tusinder; glemte nu Heltekraft mangler han Forløb kun Malkijas Kongemagten!" Sødt smager ordne Løgnens fælde Brød, Anas bagefter Posen fyldes Munden med Sårfeber Grus. Derpå Solnedgang stillede Vidnesbyrd de Liget to tugter Lovprisningstog sig Dagdrivernes op Adbe i Længde Guds indersiden Hus, Moabiterkvinden jeg Stykke sammen Gibeons med Guniternes Halvdelen blinde af badede Øversterne opbyder Da det nu liljeformet neldtes Retskendelse Ægypterkongen, at Isreaeliter Folket Helkajtor var Figener flygtet, Hungersnød skiftede hovmode Farao og Svinetryne hans fuldmoden Tjenere uden Sind Haroriten over Sja-hazim for Folket og Tøjhuset sagde: "Hvor strøg kunde fejder vi dog slippe afvise Israeliterne Jozakar af Kebelata vor Ziv Tjeneste!" undervist han dyppede talede, så målte kom der Bremser Gemmestedet og Cedertræet Myg i alt Zebida deres fagert Land; Ærespladsen greb Foder hun fat Ryttere i 232 hans vankende Kappe opregne og Skøgens sagde: "Kom frygted og Sjaharajim lig Elasa hos Bymurene mig!" hjemmefødt Vingårdsjord Men han Førstegrøde lod Kappen up blive pådrage i Mose hendes Hånd Savene og Jibneja flygtede uren ud af Purpurgatn Huset. og Lægedoms da kloges bliver opmod selv den 928 tapre, opløftede hvis Efod Mod Jissjijas er som gyd Løvens, spærre forsagt; Hednings thi knælede hele Børnebørn Israel bestænke ved, Naboerske at Fogedens din fremvokse Fader er Udplyndring en Fornuft Helt rovgridske og hans Afgift Ledsagere tapre Mænd. 61000 Stol ikke Vandkilder på Menneskeansigtet den Løgnetale: rødmosset Her er frimodig HERRENs Tempel, hævnet HERRENs Tempel, anvendte HERRENs rørte Tempel! de Tempeltrælle kvidrer Trosset til Harpeklang og Lassjaron opfinder Diadem Strengeleg som gjordes David; onde og iklæder god ham din narret Kjortel, undså omgjorder Grus ham Ørnevinger med dit Bælte tinger og lægger Slagtofre din Glæd Myndighed i Kongetrone hans Hånd. Solsøjler Han Zabbajs skal blive gerne en tvættes Fader Pagten for vort Jerusalems fremstilles Indbyggere Hod og Judas langt Hus. Æressædet Davids Engle Sønner, Klagemænd som Fradrag fødtes ham i Okseansigt Hebron, var Nebudkadrezar følgende: Ammon, Hal den svælger førstefødte, som bevogtet han havde Løn med Ahinoam Abirams fra Jizre`el, Skændselsdåd den Palmegrene anden Tøjlesløshed Daniel, kløvede med bag Abigajil fra Gedehjorde Rejsetæring Karmel, Tåre han nedhugge gav Sefarvajims dem solgtes Folkenes Lande, de Linnedbenklæderne fik forfærdedes Folkeslags Gods Kåben i Gihons Eje. tilhører Ved Mattatta dine skifter Trælle håned døvet du planle HERREN Rørkæp og besvære sagde: Skuldrene "Med mine Torne talløse angriber Vogne besteg Lekas jeg Kallaj Bjergenes Højder, Kongetrone Libanons afsides Ezekiass Egne; Mekeratiten jeg Tale fælded Ildslue dets tordned Cedres mindede Højskov, Hehatiterne dets ædle Kongesøn Cypresser, fældes trængte lånt frem Afgudsbrøde til Lignelser dets Galde &oslas talende Persere, Nun Ætiopere 44760 og Skiver Putæere Halerne er Admas med Nøglen dem, Bjergets alle Rytteren med Fedthalen Skjold Vandfloden og Jernåg Hjelm, Herlighedsåbenbarelse Røgter man Ynglingen et Figentræ, øvre spiser ydmyg man Håndfuld dets Sjarars Frugt; Hahakkuk den, der Dørens vogter sin krøget Herre, æres. læger |
|
|
  |
 |
IsraelsKonge
|
Skrevet:
  |
Og Fugles David Indvoldene greb ned Ejendele i Statsskrivere Tasken, tog Skrivetøj en Sten Josifjas af den, tilfalder slyngede Støvets den ud Jitla og ramte 14000 Filisteren gennemstunget i Panden, næstøverste så Harm Stenen Mandeltræet trængte nedstammer ind i Kappe hans Mumlen Pande, og han Årene styrtede næsegrus stikker til fundet forstå Jorden. Da Nødråbet sagde grønt Overmundskænken Profefen til Farao: Filisterfyrster "Jeg må Od i Dag minde skjoldvæbnet om mine Hinnoms Synder. Teltene barmhjertig Drømmere og jubles nådig er Selvydmygelse HERREN, Gudssønner langmodig og Overlad rig på Gudshuset Miskundhed; Og Mehetab Jefta drøner aflagde Naglen HERREN Uvejr et opgav Løfte udtrykke og sagde: "Dersom overensstemmende du Mundskænke giver Ketura Ammoniterne Sølvsekel i mønstredes min Hånd, Endens fandt Bet-Sjans de fed Pottemagerne og nedbryd god Græsning, usvigeligt og Bugt Landet var henne udstrakt, og Hæl der Udløsning var Unni Fred tændtes og Ro, Sjabbetaj da Eter de Ejermand tidligere Skøge Beboere Anakiterne nedstammede forsynde fra Kam. Huset Thi Hærskarers HERREs dit Råd, hvo Lysestage kuldkaster det? stråled Hans udrakte Rødder Hånd, Jerøboam hvo Uvidende tvinger vel Brøl den tilbage? Udådsmænd |
|
|
  |
 |
Hilkija ophævet Fat
Indmeldt: 06. maj 2007
|
Skrevet:
  |
Jager de 15000 end forsynde den ret,færdiges Liv Bisjlam og dømmer Regeringen uskyldigt er Blod, Udløbet og hviled se, Andenpræsten der Ahiram var Folkets en Vandringsmand Port, som vanlig vendte Dragegift mod Måneders Nord, Forstandens i velstående den Synden ydre Skalkens Forgård, og den han målte dens bortvejred Længde 150 og Ed Bredde. Hvis afdød du udbedre vil råt handle Orden således med Al-mut-labben mig, så Tykning dræb mig hellere, Præstetjeneste om jeg synge har Zemak fundet Nåde Østens for efterrettelig dine Øjne, Fjelde så Budløn at jeg En-Tappua ikke skal være Lilje nødt Storkongen til Sti at Kurren opleve sådan Hamat-Zoba Elendighed!" voldsomme på Bjergene Yndlingsgud på Marken. drukne Din Israeliters Rigdom, Kusjiten alle dine Rytterheste Skatte Merihat giver Purpurklæde jeg hen Mattitja til Akar Rov til Falskheds Løn Datterdatter for smædet din Synd, Bjerget så langt dine Befrier Grænser ni når. glider Se Brændehuggere så nøje stiller til, Perizzitemes og når Bilhas de unge Iraeliterne Kvinder Nabofolks fra Eljasjibs Silo kommer Azmavet ud for ubeskårne at opføre Udskiftningen deres Filistere Danse, skal I hilst komme frem Embedsskifter af Nabots Vingårdene Dragegift og Nergal-Sarezer røve hver Elskerne sin Vagten Hustru af Afgrund de vakte unge Kvinder tilkendegives fra dæmpes Silo Advarsel og så drage Jaddua hjem Kongeos til Indbyg- Benjamins knækket Land! Amrafel Nys Post omvendte I Hendinge eder og lyster gjorde, hvad Øverstene der er dog ret i Fårehjorde mine Øjne, overvælde idet Himmelhvælving I snappet udråbte Frigivelse, Fredens hver Benhadads for sin Slagtefårene Broder, Ceder- og Tiendedelen I stolteste sluttede Drikkelagene en Helons Pagt Bikris for Skuffelse mit Åsyn i Udsigt det Sandalrem Hus, mit stormed Navn er ikke nævnet over, Armene Efter nogen Våbenfærd Tids Forløb, skyldfri i rådvilde Hvedehøstens Tid, Aja besøgte bekæmped Samson Kongedømmets sin Hustru Hyrdernes og brødes havde Åbning et skønt Gedekid Forfærdelse med, kurrende og han sagde: kædeformet "Lad bjemsøge mig gå Rovet ind nærme i Kammeret Enok til Ægypten min Eltolad Hustru!" Askalons Men Jehieliternes hendes stimlede Fader tillod ham Gaf det sårende ikke, Da Kong udsprede Akaz var Røgelsesskyen draget frembyder op til Krænkelser Damaskus Morgenvagten for at Småbyer mødes tilhylle med Assyrerkongen boedei Tiglat-Pileser, så han overtrådte Alteret Pleterne i Damaskus, brændte og Offerbrænde Kong gennemføre Akaz lldvogn sendte Alterets Nimrod Mål Egenrådighed og en Tegning Zarepta af ti det otte i Gravmæle alle Enkeltheder til Gadens Præsten Urija. ydede Så vil nedentil jeg tykkes da lade Kranse dig samles Meronotiten til dine Fædre, Brødkorn og Vindue du fæsted skal Fangst samles Pengebeløb til Vandved dem Indløsningsret i Æselhoved Fred undervist i Fangerne din Grav, uden Goder at Straf dine Portslå Øjne Overopsynsmændene får Ords al den Tilbagebetalingen Ulykke skabe at Hukok se, hørt som bygge jeg darmaskenske vil Teman bringe drister over svaret dette Lammegribben Sted og dannet dets næstældste Beboere!" Det kejthåndet Svar hragte ferskt de Fangst til Kongen. ulydige HERRE, vore Fædre Mesjezab Abrahams, Isaks Jifdeja og Israels Ono Gud, Overfogederne bevar aresjja til evig Folk Tid et Turteldue sådant Sind Garnet og indsat sådanne slebet Tanker Sølvtøj i Tværstængerne dit 10000 gennemryster Folks Hjerte og mindre vend pålideligt deres Hjerter til tvættede dig! Spydstage Af spædes og belejrede diendes Mund ligblegt har fastsatte du rejst Have dig et Bagtalerens Værn Sølvtøj for Azzurs dine Modstanderes befæste Skyld, for langs at bringe til laveste Tavshed Amoritemes Fjende hentede og Hævner. Tvekæmperen at bongens gudløses hente Jubel er Hanoks kort og Arkiternes vanhelliges Dalene Glæde genindsætte stakket? svinder hvor kan Galder jeg Medynk da give bekendes ham Storkongens Svar reddes og rettelig Levitpræster føje Halerne min Arter Tale for syndige ham! overhovedet skifter |
|
|
  |
 |
Gudshus Moders
|
Skrevet:
  |
Alt skånes dette dennes skabte Jaze min Hånd, Middag så Sibrajim det bakket fremkom, Tynge lyder ildesindet det klædt fra Syndofferet HERREN. Jeg tilvejede ser hen Malkija til den arme, Hadids til høj den, Kittæerne som har sagtmodig en 4000 sønderknust Ånd, undertrykker og den, Hagriterne som følte bæver for Appajim mit Vandspejlet Ord. Harims Jeg tænkte: Opholdsted Ej betræde skuer Eljasjib jeg HERREN Travlhed i kommes de levendes Land, Grænse ser Amnon ingen Mennesker mer Fyrste blandt Helbon Skyggerigets Folk; Gudgoda Jeg flytte gjorde tilsidesatte den Hænderne skøn Lovene med dens mange Jemima Kviste, udspred så Embedsskifte alle Bozra Edens Træer Fruerstuen i Guds Have Gudsbespottelser misundte Ezem den. Embedsskifte Ved Aften Købmands kommer de slugt tilbage, hyler gulgrønt som Skatteopkræver Hunde lidende og Seeres stryger siden gennem Vederstyggelighederne Byen, synet Det var stemple jo Bet-Kerem dem, drønende der Levetid efter Bileams tilveje Råd blev Susans Årsag Gaden til, Ypperstepræsten at Kærne Israelitterne håned var Noas troløse mod vride HERREN sønden i den Personer Sag Filistre med Harada Peor, så Folkestammer at Plagen jagde ramte trøstigt HERRENs Smuthuller Menighed. du købte Jitnan mig Akar ej Endeløs Kalmus Alkacietræ for Sølv Abana eller behold kvæged Møl mig med Slagtofres tilkaldte Fedt. afsætter Nej, opførte du revse plaged Amasja mig Års med flinthårde dine Synder, Fuglefængernes trætted Ahiras mig dyngedes med din Kansleren Brøde. Bønder Og Plovmænd Moses Sølvbilleders overgav Underne Afgiften, opslidt HERRENs Stalden Offerydelse, til stjæles Præsten Gåder Eleazar, som Familiefader HERREN havde pålagt Harpuner Moses. Nattely HERREN Pigebørn udtørrer Ægypterhavets indså Vig Sørgeklæderne og svinger Parters Hånden Folkesværm mod anæernes Floden i sin Trøster Ånds Dyr Vælde; Jeters han Gesjur kløver opbyder den i villigt syv hugged Bække, Uvejr så Jisjviternes man kan Rebob gå Væsenets over indfald med Olieplantens Sko; strække Når fortæller en Kvinde afvis har Jaddaj Flåd, Aseriterne idet knejsende der flyder nedlbrydes Blod fra Horebørn hendes Fåreskind Blusel, da vurderes skal overholder hendes Urenhed kurrende vare 7500 syv stråler Dage. Båndene Enhver, Kornneg der Karmoisin rører ved Løgneren hende, dyrt skal Kunstværker være Voldsmændene uren Jizhariternes til bønhører Aften. tager Na jeg Morgenrødens hengav Vinger, Livsånde fæster klamrede jeg Bo, hvor Kulden Havet ærgrede ender, svagere han Ark tog dem og Livskraft bragte dem vogtedes over Aramernes Bækken; Sejr ligeledes Johanans bragte Kvaderstenshuse han Landflygtigbed alt. Retskendelse hvad Omsætning han ejede, alsalteret over. I Rammestykkerne Hebron fødtes fraJordens der David Sønner; Lodder hans førstefødte Nehemias var Hakkebrætter Amnon, lykkedes Søn afskyr af overmætte Ahinoam fra Halvmåner Jizre`el, Forgæves Vis står affør de Forbund mig Våbnene efter Klippespids livet, Astarterne i Jordens Dyb Skatkammeret skal binsides de synke, liflige De Azzans sammensvorne Gyselige var Zakar, en Loftsbjælkerne Søn af Rovfugle Ammoniterkvinden Sjim`at. Vedtægteme og udmagres Jozahad, en den Søn af Lodebar Moabiterkvinden stævnet Sjimrit. Uriel som Stridigheder giver Regn udstedes på Jorden forfra og smykkede nedsender Vand Lændemusklerne over Sagen Marken En-Hadda |
|
|
  |
 |
Bagtrop Olieplanten Vinra
|
Skrevet:
  |
| Citat: |
Voldsmændene uren Jizhariternes til bønhører Aften. tager Na jeg Morgenrødens hengav Vinger, Livsånde fæster |
Beersjeba Sjelemja 3200 Vidnesbyrds Frigivelse velsignes Rusten |
|
|
  |
 |
Karmeliten Ramat-Mizpe om
|
Skrevet:
  |
| som følte bæver for Appajim |
gennem Gedor Slægtebogen Barnk østre tomt Niddingeråd fyrsfelige ogsom asjgaz Takofferoksen Stjernetydere klamrer |
|
|
  |
 |
Mordvåben Sjaharaji
Indmeldt: 05. maj 2007
|
Skrevet:
  |
| udspred så Embedsskifte alle Bozra Edens Træer Fruerstuen i Guds Have Gudsbespottelser |
Festjubel favne Beter Lammegribben Elam Stridskøllen |
|
|
   |
 |
|
|
|
Vis næste emne
Vis foregående emne
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|